mag je als werkmeester het adres van je personeel zomaar weggeven aan andere personeel van de werkvloer?

ik wil privé geen mensen van mijn werk over de vloer en ik sta op de wachtlijst om dichter bij mijn werk te gaan wonen en er zijn er een aantal op de werkvloer die mijn adres willen hebben om mij privé te bezoeken en mijn vloer chef heeft al toegezegd dat ze mijn adres geeft als ik straks verhuist ben ik mag mijn vloer chef dat zomaar of is dat inbreuk op de wet van privacy

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Dit heeft met privacy te maken en mag niet.
Jouwerkmeester moet toch beter weten.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee dat mag niet zonder jouw toestemming,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat mag niet zomaar. Hij moet eerst jouw toestemming ervoor vragen. Ik denk dat je het beste met je chef kunt gaan praten en uitlegt dat je dat niet wilt. Grote kans dat hij het begrijpt en je adres niet geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het al aan gegeven bij de werkmeester dat ik niet wil dat ze mijn adres hebben omdat het o.a om een stalker gaat en er geven er ook aan dat ze het willen hebben om problemen te veroorzaken en dat heb ik ook aan gegeven bij de werkmeester en dat hebben ze zelf ook aangegeven bij de werkmeester de werkmeester beweerd dat ze er niks om geeft dat ze problemen willen en mogen ze me ook gewoon onderuit halen als ze willen ik heb al gezegd dat ik aangifte doe als ze op mijn privé terrein komen en ze zeggen dat ze me de kans niet geven om aangifte te doen omdat ze dan mijn mobiel uit mijn handen pakken omdat ze er toch eerder zijn als dat ik er ben en dus zo dicht bij kunnen komen dat ze mij m'n telefoon af kunnen pakken