als je in de schuldsanering zit en je komt vast te zitten, word je er dan uitgezet en moet je daarna weer helemaal opnieuw beginnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als je vast komt te zitten vanwege financiele delicten, is sanering einde verhaal. In andere gevallen zou het mogelijk moeten zijn om de boel voort te zetten (bij voldoende inkomsten) of te bevriezen tot je weer reguliere inkomsten hebt. Vraag het je reclasseringsambtenaar, die hoort de details te kennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat het gewoon doorgaat, als het stop wordt gezet heeft niemand daar iets aan, de schuldeiser niet, degene die schuld heeft niet en de schuldsanering zelf ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb gehoord dat er gelukkig een grote Algemeen Nut Beogende Instelling is (Humanitas, met vrijwilligers dus onbetaalde krachten) die mensen die het niet in de schuldsanering hebben volgehouden en dreigen tussen wal en schip te geraken toch poogt terzijde te staan.