Kunnen deeltijd-studenten met een wajong-uitkering in aanmerking komen voor een tegemoetkoming?

Gewoon voor de zekerheid. Alle beetjes helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Naast de Wajong-uitkering heeft elke Wajong-gerechtigde onder de 23 jaar recht op een tegemoetkoming. Deze tegemoetkoming is bedoeld om de negatieve inkomenseffecten van de Zorgverzekeringswet en de Wet op de zorgtoeslag te compenseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

maak eens een afspraak met de soc dienst/ loket WMO. Al die tegemoetkomingen zijn zo van verschillende dingen afhankelijk dat daar zo weinig over te zeggen is
anneliez