Waar kan ik dit 'wet' raadplegen: artikel 125 paragraaf 2, artikel 126?

In Belgie (Het moet ergens staan dat te maken heeft met het telecomwet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Je bedoelt waarschijnlijk "artikel 125 paragraaf 2". Artikel 126 is gewoon het volgende artikel. ;-)

Het gaat over elektronische communicatie en privacy. Als je wat verder googelt, zul je merken dat die artikelen niet alleen voor Belgie gelden, maar voor de EU.

Hieronder 2 plaatjes uit deze link:
http://www.avcb-vsgb.be/documents/documents/personnel/email-internet-werk-2.pdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een app voor iPad die zich vooral op Nederlandse wetten richt, maar ook gewoon Europese. Deze heet WettenNL, je kunt aparte wetboeken downloaden, gratis uit de catalogus.

Zeker een aanrader voor als je een wet moet weten!