Is vragen onschuldig???

Kun je alles vragen zonder ervoor veroordeeld te worden? Zoals dat je aan een agent vraagt of hij dom is. Of kun je niet beter uitkijken? Er zijn een tal van voorbeelden. Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is. Ik probeer geen discussie op gang te brengen.

Weet jij het antwoord?

/2500

als je een agent vraagt of hij dom is kan hij zich beledigd voelen, wat dan weer resulteert in belediging van een ambtenaar in functie. Verder zou ik altijd uitkijken wat je vraagt. Zorg dat het ethisch verantwoord is en dat het niet te onzinnig wordt. Let ook op de manier hoe je het zegt Een aantal voorbeelden: - je kan best een agent naar opleiding vragen en hoe het is om een agent te zijn. - Je kan een chirurg vragen hoe het is om iemand in levensgevaarlijke situatie te helpen. Al kun je niet vragen of de agent zijn collega's ook smeris noemt of aan een chirurg vragen of hij wel eens iemand vermoord heeft, Een vraag kan in principe altijd, alleen een antwoord krijg je ook niet altijd. En met het soort vragen moet je altijd uitkijken dat je niemand kwetst of aanvalt

Hmm.. ? Kijk vragen mag altijd toch .. ? En stel er is een agent die je aanhoud, Dan heb je zelfs het recht op te zeggen : Ik vind u echt enorm dom, Want ..... ( Wel een redelijke reden )... Vragen staan vrij, Als je sommige vragen niet eens kan of mag stellen, Wat moetten we dan op deze wereld. Dat zou een grote gaos worden Haha !!! :D

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100