(deel1): heb geldige P bezoekvergunning voor 3 uren in auto, gaat het P handhaving IETS aan wat nog meer in auto ligt?

Toegevoegd na 21 minuten:
(deel2): heb namelijk nóg een bezoekvergunning voor de 3 uren daarna in auto. Hebben ze toch niks mee te maken? Al ligt er foto van Bin Laden of een hond in de auto..., dat gaat parkeerbeheer toch niets aan?

Toegevoegd na 25 minuten:
Er wordt nu gezegd dat ik maar één vergunning in de auto mag hebben... Dat vind ik een inbreuk op mijn vrijheid. Ik voldoe aan de eis dat er een geldige vergunning in de auto moet liggen. Wat er verder nog meer in de auto ligt, gaat die parkeerbeheerder niets aan. Zelfs als het een tweede vergunning is. Ik voldoe immers aan de eis dat er een geldige vergunning wordt getoond!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Om gebruik te kunnen maken van de parkeervergunningen, moet u zich houden aan de bepalingen van deze vergunning. Deze bepalingen kunnen per stad verschillen, dus wat er in uw geval in staat weet ik niet, dat moet u zelf even nalezen.

Parkeerbeheer controleert vervolgens of de vergunning volgens de regels gebruikt wordt. De vlieger, dat het parkeerbeheer niks aan gaat, wat u in de auto hebt liggen gaat dus niet op. Het voorbeeld van een hond in uw auto is ook een slechte, omdat ook hier, onder bepaalde omstandigheden, bij opgetreden wordt. Warme dag, afgesloten auto etc. Totale vrijheid kennen we nergens, dus om dit inbreuk op uw vrijheid te noemen is wat raar.
AlphaLimaSierra