ik wordt gestalkt ! (Lees uitleg)

ik wordt al een tijdje gestalkt door een meisje (Uit waar ik niks mee te maken wil hebben!) als ik moet werken in de supermarkt gaat zij extra buiten de hele dag wachten zij heeft zelfs een werknemer gevraagd om mijn werkuren door te geven (Zonder mijn toestemming) en nu blijft ze me stalken zelfs op school blijft ze me aan kijken en volgen ik heb al een paar maal kenbaar gemaakt dat ik hier niet van gedient ben maar zij blijft het doen!.

Mijn twee vragen zijn?:

Wat kan ik tegen mijn stalker doen?

Kan ik op een of anderen manier aangifte doen tegen mijn collega die zonder mijn weten mijn werkuren heeft doorgegeven?

Ik hoop dat jullie mij willen helpen!

Groet

Nick Kessels

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt aan die meisje vragen wat eigenlijk haar probleem is. Je kunt aangifte doen maar kans is groot dat ze iemand anders iets laat doen om jou te gaan stalken. 1e optie lijkt me daarom het beste. En als ze niks zegt ja, dan naar haar ouders/mentor. Je hoeft geen aangifte te doen voor die collega. Ga gewoon naar je baas en vertel wat er is gebeurt. En vraag aan je college waarom ze het heeft gedaan. Misschien kom je wel meer te weten.. Succes!!!

geef eerst is aan je collega ' s door dat ze dat niet meer kunnen doen en leg dan de situatie uit, daarna ga je naar het meisje en vertel je haar duidelijk dat je niks met haar te maken wilt hebben en als ze zo doorgaat je aangifte gaat doen (dat doe je niet maar dat weet ze niet ) dan druipt ze wel af mocht dat niet het geval zijn dan doe je daadwerkelijk aangifte en zeg je het ook eerlijk tegen dr : je volgt me toch zo graag , volg me maar naar het politiebureau , weten de agenten ook meteen wie het is

Het landelijk politienummer bellen: 0900 8844, alles duidelijk uitleggen en luister wat zij zeggen. Zij zullen je helpen en indien nodig langskomen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100