Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Volmacht verklaring bij een notaris laten maken

Wat kost het gemiddeld om een volmacht verklaring bij een notaris te laten maken hij moet in het Engels zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
517

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een notaris betaal je per uur ; het hangt er dus van af hoe lang hij er mee bezig is. Daarnaast staan de tarieven al enige tijd niet meer vast, maar kun je er over onderhandelen. Je zou dus verschillende notarissen een offerte kunnen laten maken voor je beslist welke het werk voor je mag doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch zijn er wel standaardtarieven, b.v. voor samenlevingscontracten. Ik zou me kunnen voorstellen voor een volmacht ook. Zo ingewikkeld is dat niet.
De meeste notarissen hebben gratis half-uurspreek""uren"", daar zou je naar toe kunnen gaan.
Verder kan ik me voorstellen dat er een standaard volmachtverklaring bij de notarissen aanwezig is. Een telefoontje naar een notaris kan uitkomst bieden. Die mensen zijn goed benaderbaar tegenwoordig!

Toegevoegd na 2 minuten:
Met deze site zul je al een eind worden geholpen. Die zoeken de goedkoopste al uit. De notarissen kennen tegenwoordig ook marktwerking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding