Volmacht verklaring bij een notaris laten maken

Wat kost het gemiddeld om een volmacht verklaring bij een notaris te laten maken hij moet in het Engels zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Een notaris betaal je per uur ; het hangt er dus van af hoe lang hij er mee bezig is. Daarnaast staan de tarieven al enige tijd niet meer vast, maar kun je er over onderhandelen. Je zou dus verschillende notarissen een offerte kunnen laten maken voor je beslist welke het werk voor je mag doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch zijn er wel standaardtarieven, b.v. voor samenlevingscontracten. Ik zou me kunnen voorstellen voor een volmacht ook. Zo ingewikkeld is dat niet.
De meeste notarissen hebben gratis half-uurspreek""uren"", daar zou je naar toe kunnen gaan.
Verder kan ik me voorstellen dat er een standaard volmachtverklaring bij de notarissen aanwezig is. Een telefoontje naar een notaris kan uitkomst bieden. Die mensen zijn goed benaderbaar tegenwoordig!

Toegevoegd na 2 minuten:
Met deze site zul je al een eind worden geholpen. Die zoeken de goedkoopste al uit. De notarissen kennen tegenwoordig ook marktwerking.