Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De Deurwaarder heeft 3 dagen te vroeg beslag gelegd op mijn privérekeningen. Inmiddels is alles afbetaald maar moet wel de kosten betalen. Hoe verder?

Ik wil de extra kosten verhalen op de deurwaarder. Heeft iemand een idee hoe het beste te handelen? Bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit moet je echt even met je contactpersoon van rechtsbijstand overleggen. Evt. Kan je ook een advocaat om advies vragen. Dit is namelijk een vrij ingewikkelde juridische situatie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je binnen te gestelde termijn betaald hebt en dat is aan te tonen, dan denk ik dat je onder de kosten uit kunt komen. Ga naar bureau voor rechtshulp, of bij raadslieden. Klik op link voor adressen in de buurt. Is gratis!
Je kunt ook nog bij de andere link, gratis adviseurs, je probleem voorleggen. Je krijgt dan online advies. Heel veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen rechtsbijstand hebt zou ik beginnen met de deurwaarder via een aangeschreven brief schriftelijk verantwoordelijk te stellen voor de geleden schade. Maak duidelijk welke schade dat is en welke kosten je daarom niet van toepassing vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding