Re: ISD maatregel

mijn vriend krijgt als het goed is de isd maatregel hij zit nu nog in zijn 90 dagen en moet 15 maart voor de meervoudige kamer voorkomen twee weken later is de uitspraak.
Mijn vriend heeft een zorgverzekering,woonadres,geen schulden,nie tverslaafd,indentiteitsbewijs enz ik vind dat hij er goed voor staat alleen hij is meerderekeren in aanraking geweest me tpolitie en justitie en heeft de agelopen vijf jaar meerdere keren vastgezeten waardoor hij nu in aanmerking komt ervoor maar geeft ze rechter het dan ook kent iemand deze situatie of weet die misschien of hij het gaat krijgen ??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Dit is een vraag die moeilijk te beantwoorden is.
De kans dat de isd maatregel wordt opgelegd is aanwezig.

het OM zegt "De zittingsofficier beoordeelt het rapport van de reclassering. Afhankelijk van de inhoud van het rapport vordert de officier een ISD-maatregel."

dus de uitkomst is niet te bepalen, dit is aan de rechter(s).

Je/jullie kunnen niet meer dan afwachten.