Stel ik heb het geld om mij te laten balsemen kan en mag dat dan ook in nederland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien slimmer om deze vraag niet in de rubriek óver GV te zetten...

Het beste antwoord

Ja hoor, vanaf januari 2010 mag dat. Lees het boek van Anja Krabben Balsemen ja/nee.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is moeilijk om informatie te vinden over de kosten. Volgens de Nederlandse Instituut voor Thanatopraxie (thanatopraxie= balsemen) zijn er nog geen richtlijnen en mag een thanatopracteur in rekening brengen wat hij/zij zelf bepaalt. Ben benieuwd of de thanatopracteur ook al in de gouden gids staat.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat mag alleen als je dood bent.
bamibal