Wat zijn de gevolgen als je wordt opgepakt en geen nederlands paspoort hebt? maar al wel 8/9 jaar in Nederland woont

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

Het een is niet het gevolg van het ander. Geen paspoort, O.K. Wel inkomen gehad en belasting betaald? Heb je een sociaal nummer? Allemaal niet, reken dan op inpakken en wegwezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Nederlands paspoort is niet verplicht maar als je hier woont en werk moet je wel in het bezit zijn van een verblijfsdocument en op de achterzijde staat als je mag werken ligt dus aan het type document ook het bsn nummer is hier vermeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan waar je vandaan komt. Als je uit de EU komt, dan heb je geen NL-paspoort nodig, als je Nederlander bent ook niet.
Als je uit een ander land komt zal je worden uitgewezen, zoals in elk land