misschien kun je internetbankieren?
ik weet niet waar jij zit (postbank, Rabobank etc.) maar meestal is daar wel een systeem voor.
dan moet je op hun site inloggen en dan kun je hun rek. nmr invullen en met tancodes of iets voltooien!

heb je geen brievenbus ofzo meer voor nodig tegenwoordig :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jij kunt geen boete versturen. Hiervoor moet je een bevoegd ambtenaar zijn

Toegevoegd na 14 minuten:
Een boete moet je betalen en niet op internet invullen.
Je hebt of krijgt een acceptgiro thuis en die betaal je gewoon
ronron1212
13 jaar geleden
Zorg dat je een boete krijgt (b.v. door tegen een agent te plassen), doe de boete in een enveloppe en adresseer en frankeer deze en stop hem in een brievenbus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon per post. Als je hem maar niet aan mij stuurt!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok je wilt hem betalen via internet, dat ligt eraan welke bank je hebt. Daarvoor moet internetbankieren van je bank hebben, het beste kun je bij je bank informeren, want bijna elke bank heeft een ander systeem. De rabo werkt bijvoorbeeld met een Random Reader, de ABn met een ander kastje en de ING met oa TANcodes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jou vraag is: hoe kan ik mijn boete betalen via internet, kan ik je het volgende adviseren.

betaal boetes op een voor jou bekende manier! Gaat het boetebetalen namelijk mis, wordt deze verhoogd.

oefen internetbankieren eerst met betalingen naar bekende personen of internetwinkels die jij vertrouwt. Gaat het dan mis, kun je gewoon je geld terugvragen en je wordt niet op kosten gejaagd.

Mocht je toch je boete via internet willen betalen, vraag dan een vertrouwd persoon die het vaker gedaan heeft om hulp. Je kunt misschien ook wel een afspraak maken bij je bank om wat instructie te krijgen.