ik heb iets aangetekent besteld en het is buiten neergelegd geld terug vragen?

ik heb iets besteld 400 euro en vervolgens ben ik er niet als de bezorger de volgende dag langs komt en hij legt het naast mijn deur neer.

kan ik nu post nl bellen dat mijn pakketje er nog neit is
krijg ik nu mijn geld terug?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat je het aangetekend besteld zou hebben, wil nog niet zeggen dat het aangetekend naar jou is verzonden. De bezorger zal een aangetekend verzonden pakje niet naast je deur neerleggen. Als dat wel zo is dan zal hij worden ontslagen. Wil jij dat? Je denkt dat er een fout gemaakt is en daarvan wil je profiteren? Vraag eens na of het is verzonden en je veronderstelling juist is dat het aangetekend is verzonden.

Aangetekende post wordt altijd aangeboden aan de deur en zal niet worden afgegeven bv bij de buurman/vrouw. Het is aan jou gericht en jij zal dan ook moeten aftekenen. Als je niet thuis bent wordt het de volgende dag opnieuw aangeboden en als je weer niet thuis bent zal er een briefje bij je in de bus worden gedaan en dan heb je 2 weken de tijd om het op het vermelde punt af te halen. Doe je dat niet dan gaat het pakje weer terug naar de afzender.

Bronnen:
hersenpan

Het enige recht wat jij hebt is het postkantoor of TNT bellen met de klacht over je pakketje dat het een waarde van 400 euro had maar gewoon naast je deur is neergezet zodat iedereen het kon meenemen. Om nu meteen geld terug te vragen bij dat bedrijf waar je pakketje vandaan komt omdat een medewerker van TNT een fout maakt is niet terecht.....zou ik dus ook niet doen, want bewijs dat hij verzonden is hebben hun wel, dat jij het niet gekregen hebt heb jij niet, weinig kans dus.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100