Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

"Nieuwsbericht ‘vrouw claimt zon’, mag dit zomaar?

http://www.nu.nl/algemeen/2388528/spaanse-vrouw-claimt-zon-als-eigendom.html.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik deze vraag net niet beantwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij werd verwijderd omdat ik had gezegd 'wat een onzin', en dat mag kennelijk niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik las het op Fok!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er idd niet in die overeenkomst over individuen wordt gesproken,kan ze ze die claim wel een toegewezen krijgen.
Maar de één of andere rechtbank zal daarna wel constateren dat het "vrucht"gebruik van de zon aan iedereen toekomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Tegen dezr claim bestaan kennelijk geen juridische middelen. De vraag is wat ze met deze niet erkende ' rechten' kan beginnen. Als individu heb je bijzondereeinig middelen om je ' rechten' te vergelden.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan ze een claim verwachten - uit 2002:

http://www.spacedaily.com/news/oped-02e.html

Niks nieuws. Mensen doen vaker rare dingen. Het merkwaardigste in het geheel is dat het nieuwswaardig gevonden wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het Amerikaanse model zorgt ervoor dat mensen van alles en nog wat claimen; zo gaan mensen inderdaad nog octrooi aanvragen op het feit dat bomen zuurstof produceren etc.
Ben benieuwd of die mevrouw ook schadevergoeding gaat betalen aan alle mensen die huidkanker door de zon hebben gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk heb ik de claim al vast laten leggen bij de notaris in 1960 dus ze is te laat. Ik zal mijn rechten niet doen gelden en haar niet aanklagen. Ik blijf de zon gratis ter beschikking stellen aan de bevolking van de aarde

Toegevoegd na 11 minuten:
Hebben de minners het idee dat ik de zon niet geclaimd heb. Een mens kan zo iets toch willen
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Natuurlijk niet de zon is van ons allemaal bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al is de beantwoorder nog zo slim en snel, de domme minners achterhalen hem wel.
Kennelijk mag dat. Een paar jaar geleden begon iemand stukken land op de maan te verkopen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik vind het in ieder geval heel erg grappig.

Zoals ik ergens las: "No nuts, no glory."

Gaat zij dan ook alle schadeclaims betalen van mensen die door de zon verbrand zijn,
of nog erger, huidkanker hebben opgelopen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juridisch is ze vrij om de zon te claimen .
Het is wel vastgelegd dat landen de zon niet kunnen claimen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je niet op zijn minst een keer je geclaimde kabd bezoeken om er de vlag te planten en een bord 'Trespassers will be burned' neer te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag, zwakzinnigheid is immers niet strafbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding