is mijn visum nog geldig die ik als kind zijnde in mijn paspoort heb gekregen voor amerika.

ze hebben mijn paspoort uiteraart ongeldig verknipt behalve die ene bladzijde met die visum stempel het zou een permanente visum zijn!!!!!????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier gen verstand van, maar wellicht is het handig er bij te vernoemen hoe oud dat visum is?

Antwoorden (2)

een visum is niet geldig als dit in een ongeldig paspoort zit.

Toegevoegd na 2 minuten:
meer info over visa voor amerika

http://reizen-en-recreatie.infonu.nl/buitenland/30957-visum-voor-amerika.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit een visum gezien zonder een afloopdatum. Die kan natuurlijk gekoppeld zijn aan de geldigheidsduur van een paspoort.
Als je voor langere tijd in een land mag verblijven heet dat een verblijfsvergunning en ook die kan nog tijdelijk zijn. In Amerika heet een doorlopende verblijfvergunning een green card.