Soms beginnen meiden te giechelen, als je hoi terug zegt. Waarom?

Soms, als meiden hoi tegen me zeggen en ik zeg hoi terug, dan beginnen ze wel eens te giechelen. (Niet altijd, maar soms.)
Waar giechelen ze dan om?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K
rose
13 jaar geleden
Je zou op z’n minst je ware leeftijd moeten vertellen, Mmm, om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom?
En, antwoorden is niet verplicht :).
rose
13 jaar geleden
Je leeftijd is voor het inschatten van de situatie cruciaal. Als je zestig bent is de situatie radicaal anders dan wanneer je tweeëntwintig bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag een educated guess doen. Maar da's niet verplicht - een antwoord is niet verplicht.
In elk geval ga ik mijn leeftijd niet op GV zetten - ik wil wel een beetje onidentificeerbaar blijven op GV.

Het beste antwoord

grote kans dat ze over jouw aan het rodellen waren, en na de begroeting lachen om de dingen die ze zeiden. (Heb je gezien hoe mmm altijd van die chinese dames als avatar heeft; ja; blablabl; Oh daar komt hij. Doe normaal!)
-Hoi!
-> eh. Hoi!?

[hihihihi]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

misschien heb je leuke gezicht..
of hangt er een snotje uit je neus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wat moet je anders. Het is een reactie op een situatie waar je even mee verlegen bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien vinden ze je stiekem wel leuk/schattig.
Dan schrapen ze al hun moed bij elkaar en zeggen hoi tegen je.
Als je dan hoi terug zegt, gaan ze zenuwachtig giechelen tegen elkaar: Hoorde je dat, hij zei hoi terug, misschien vind hij mij ook wel leuk!

Of ze zijn gewoon in zo'n bui dat ze alles grappig vinden :P
13 jaar geleden
ik denk om te laten zien dat ze het leuk vinden dat je iets zegt maar geen reactie weten te geven...

Hoe zit een meisje in mekaar?

Wanneer een meisje stil is, denkt ze aan een miljoen dingen.

Wanneer een meisje niet reageert, is ze diep aan het denken.

Wanneer een meisje met vol vragen naar je kijkt, is ze benieuwd hoelang je blijft.

Wanneer een meisje antwoord met: 'met mij is alles goed' is er iets goed mis.

Als een meisje naar je staart, is ze benieuwd waarom je liegt.

Wanneer een meisje met haar hoofd op je borst rust, wenst ze dat je voor altijd bij haar blijft.

Wanneer een meisje je elke dag wil zien, vind ze je leuk.

Als een meisje zegt: 'Ik hou van jou' meent ze dat.

Wanneer een meisje zegt: 'Ik mis je' is er niemand op de wereld die jou meer mist dan zij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een 100 jaar oude man bent met een gezicht van een meisje van 18 (zie profiel) en je zegt Hoi, dan zou ik ook in lachen uitbarsten.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Helemaal mee eens Woesteling. Ik ging ook al op zijn profiel kijken. :-) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's geen serieus antwoord... Een minnetje! Nee hoor, grapje. Geen minnetje (tenminste niet van mij, als die alsnog verschijnt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is ook niet serieus. Je moet de situatie correct schetsen. Misschien liep joj wel met jet potlood te venten bijv.
rose
13 jaar geleden
Je zou op z'n minst je ware leeftijd moeten vertellen, Mmm, om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk niet - er kan prima een educated guess gedaan worden.
rose
13 jaar geleden
Ik hou er niet van om mijn oordeel op gissingen te baseren....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je _hoeft_ ook geen antwoord op de vraag te geven.
:)
Weet ik veel, vraag het ze zelf! Wil je aan je vragenquotum komen?

Nee, serieus, het zou kunnen dat ze zich onzeker voelen en die weglachen op het moment dat jij iets terug zegt.

Het kan ook dat ze niet verwachten dat je met zo'n intellectueel antwoord komt. Vaak werkt humor zo: je lacht om het onverwachte. dat maakt een soort conflict in je hersenen, die zorgt voor een giechelbui.

Meiden in de puberteit giechelen overal om. Als jij er onzeker van wordt, troost je dan met de gedachte dat zij onmetelijk meer onzeker zijn dan jij.

Maar ik blijf erbij dat ik dit voor een honderdjarige wel een heel domme vraag vind. Sjonge jonge nou! Dan zeggen ze dat wijsheid met de jaren komt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pubermeisjes van 14/15 jaar giechelen, ze vallen meestal op iets oudere jongens.....een jaar of 17 (jij dus) en als je dan hoi terug zegt, vinden ze dat helemaal geweldig en gaan ze giechelen.