mag een woningbouw al je adressen op woonhistorie na checken?

vraag staat er al mag een woningbouw je woonhistorie na checken bij andere wbvereningen voor de definitieve toewijzing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Je woonhistorie haal je bij de gemeente. Dat wordt door de woningstichting gecheckt. Zo kunnen ze kijken of je terecht het aantal punten hebt waarmee je op de woning hebt gereageerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh dan is je vraag niet helemaal duidelijk. Je bedoelt een verhuurdersverklaring. Normaal gesproken vragen ze deze alleen van de laatste verhuurder.