Ik vind af en wel eens een eurostuiver. Geld kwijtraken doe ik voornamelijk bij kassa's van winkels.
Oh ja, af en toe blijk ik geld in de wasmachine te verliezen (muntjes) en die vind ik dan ook wel weer terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Soms het één en soms het ander... Het verschilt, dus niet stereotyp hier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik raakte geld kwijt aan de effectenhandel, maar niet op straat waar ik trouwens ook niks vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had laatst 17.3 miljoen gevonden, heb ik maar bij de politie afgegeven.. is natuurlijk lullig als iemand zijn geld is verloren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij ook al?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe vindt je 17.3 miljoen??
in papier geld ofzo?!?!
wie heeft dat nou bij zich,contant??!?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ firefox: ja, heel vreemd zat allemaal in een metal koffer? jij ook? @ Derko: Ik heb een shoarmazaak.. met een Ondergrondse kelder.werkt ook perfect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Derko: Maar die wordt goed schoongehouden hoorr!! (kuch) *vlug Schoonmaak spullen pakt*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maxima toch.. 17 miljoen.. zeker van de staat hé! ik zal wim-lex er nog is op aanspreken schandé! hoe-ze Hoe-ze! Hoe-ze!
Ik vind meer geld dan ik kwijtraak. Ik kijk altijd waar ik loop en daar ligt zo nu en dan wel eens wat geld tussen. En ik ben voor zover ik weet gewoon nog nooit geld kwijtgeraakt, althans, niet bewust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gevonden geld raak ik kwijt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgelopen week had ik 17,5 miljoen verdiend met een leuk handeltje. Toen ik thuiskwam, ontdekte ik dat ik mijn geld was verloren.

Paniek!

Gelukkig bleek iemand het geld te hebben gevonden, en zo eerlijk te zijn geweest het af te geven bij de politie.

Vanochtend nog even geteld - bleek er twee ton te zijn verdwenen. Geen idee waar die is gebleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik raak mijn geld altijd kwijt bij de diverse kassa's...

Het is mij al heel lang niet meer gebeurd dat ik geld op straat kwijt raakte. Dat was overigens ook nog eens heel hardhandig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind zelden geld, en als ik het al vind is het erg weinig (een stuiver of zo).
Kwijt raken is niet zo'n heel groot probleem. Aan het eind van mijn salaris heb ik altijd nog een stukje maand over...

Ben benieuwd wat je eigenlijk met deze vraag wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geraak altijd geld kwijt want heb een gat in mijn hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig...vroeger werd ik veel gepest en wilde ik vooral niet opvallen ik maakte me klein en liep voorover gebukt. Toen vond ik elke week wel ergens geld. Een paar jaar later had ik daar genoeg van en ben fier rechtop gaan lopen en bleek ik eigenlijk best lang te zijn...sindsdien vind ik bijna nooit meer geld (3 weken geleden nog een tientje; dat was het).
Ik verlies nooit geld, daar ben ik te neurotisch voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jeroendeb;

Ik verlies gelukkig eigenlijk nooit geld.
Ik vind helaas eigenlijk ook nooit geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger vond ik het, nu verlies ik het!
Sta ik weer kiet! :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jongetje van 15 jaar liep ik over de markt bij stormweer. Mijn broertje was er ook. We liepen zo te praten, dat er met deze harde wind best wel eens papieren geld kon wegwaaien.
En wij zoeken en zoeken. Toen we bij een beschutte plek kwamen, waar veel marktrommel heen en weer waaide vonden we wat we zochten!
Een briefje van 25 gulden, dat had toen een waarde van nu €100. En dat op die leeftijd!!!Een bioskoopkaartje kosten toen nog geen €3.-!!!!
Helemaal dolblij, maar wel met enige wroeging van wie het was, liepen we verder. Wat zou het niet mooi zijn als jij er nu ook een vindt, zij mijn broertje.
We lachten en keken rond. Het grapje werd werkelijkheid want er lag er nog een!!!!
Hoe lang wij toen nog gezocht hebben!! Maar niets meer. En veel te laat thuis. Wat hebben wij die week een snoep gegeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een keer 800 euro in mijn brievenbus gevonden, was helaas zo dom om het naar de politie te brengen. Zou dat niet meer doen maar ja, de kans dat het nog eens gebeurd is natuurlijk nihil.