Welke dagelijkse dingen die we dagelijks, vaak achteloos doen, zijn eigenlijk heel gevaarlijk en kunnen zodoende grote gevolgen hebben?

Bij welke bezigheden moeten we eigenlijk onze volledige aandacht hebben om gevaar te voorkomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Douchen, terwijl er een wasmachine draait die ook in dezelfde "natte cel"staat! Als de deurbel gaat direct openen zonder te checken wie er voor de deur staat

Wassen met zeep; je wordt daar spekglad van en voor je het weet verlies je je greep op de wereld en glij je er vanaf.

Leven, denk ik, is over het algeheel in iedere vorm ontzettend gevaarlijk. Hier staan we uiteraard niet bij stil (tenzij je als persoon op een bepaalde manier een probleem hebt). Dat is maar goed ook. Het leven is gevaarlijk, onvoorspelbaar, en de natuur is naar mijn idee continu aan het streven om zo min mogelijk energie te verbruiken. What comes up must go down. Leven is risico, de mensheid (en de gehele planeet) heeft het al duizenden jaren uitgehouden, leven en dood blijft elkaar in evenwicht houden, dus ik verwacht eigenlijk niet dat je door nu extra je best te doen een verschil maakt. Doemdenken?

- Het klakkeloos aannemen dat de overheid het beste met ons voor heeft. Denk hierbij aan alle verijdelde "terroristische aanslagen" (waar geen / weinig feiten over verteld worden). - Alle camera's om ons heen en de camerasystemen die op elkaar aangesloten worden in deze richting. Straks kunnen ze je ook nog in de auto zien als je je navigatie bediend (en natuurlijk langs de kant zetten). - Denken dat "chemtrails" fabels zijn, maar toch dagelijks onbewust grammen aluminium sulfaat en barium - en god weet wat nog meer - opsnuiven / zuigen. - Geloven dat de kunstmatige zoetstof Aspartaam geen kwaad kan, oftewel de suikervervanger die in alle light dranken zit en tegenwoordig ook in sommige kauwgum zit - Niet erbij stil staan dat alles waar corn syrup / maissiroop in zit - in het geval van overvloed net zoals aspartaam - slecht is voor het lichaam - denken dat tieneridolen zoals Katy Perry en Lady Gaga onschuldig vermaak is voor onze kinderen (en met name dochters)

Ademen....