Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden er nog wel eens auto-puzzeltochten gehouden?

In mijn woonplaats al heel lang niet meer en ik vond het altijd heel gezellig. Ook zo van - niet wijzen - als je iets gevonden had.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
783
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk alternatief: Geocaching!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, vroeger deden we dat vaker: elfstedentochten met de auto...Gingen dan voor dag en dauw op pad met mijn ouders en moesten dan volgens mij ook opdrachten doen.
Geen idee of dat nog bestaat...Kan het VVV jou niet op weg helpen bij deze vraag?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je puzzeltochten leuk vind, kun je eens kijken bij www.geocaching.nl . Dat is een soort spoorzoekertje met gps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze worden nog wel sporadisch georganiseerd. Meestal in clubverband, als teambuilding. Vanwege het milieu, en de hoge brandstofprijzen is het veel minder geworden.
Een puzzeltocht op de fiets ken ook heel gezellig zijn.....
(Lees meer...)
13 jaar geleden
een andere reden dat puzzelritten niet vaak meer worden georganiseerd is de autoverzekering.
veel verzekeraars sluiten schade uit die het gevolg is van het rijden in een puzzel-, oriëntatie- of andersoortige rit met de noodzaak de weg te zoeken onder het rijden en waarbij op de een of andere manier competitie van toepassing is.
dat maakt, dat veel mensen daarom niet meer mee durven doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks dat het geen puzzeltocht is, is een ducktrail toch ook wel een aanrader. Je zou dan misschien in overleg met de organisatie ook een puzzeltocht op kunnen zetten.
http://www.ducktrail.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding