Welke van de PVV voorstellen van de afgelopen halfjaar zijn aangenomen?

" De Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid heeft de afgelopen anderhalf jaar een groot aantal voorstellen gedaan om tot zo'n beter en sterker Nederland te komen... In dit verkiezingspamflet geven wij - kort en krachtig - onze belangrijkste voorstellen weer"

zie : http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139

Ik tel er 88, en dat zijn dan alleen nog de belangrijkste!
Maar welk percentage scoort de PVV nu eigenlijk?
Voor mijn gevoel heel laag en dus een verloren stem?

Toegevoegd na 29 seconden:
halfjaar mz. anderhalf jaar....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is niet van belang welke voorstellen aangenomen zijn, het is een feit dat door de pvv dingen in de politiek verandert zijn, wat andere ook beweren de pvv heeft invloed op politiek Nederland.
Er zijn zaken die de pvv geroepen heeft waar de oudere gevestigde partijen tegen waren maar waar een jaar later in andere vorm de andere partijen ook in die lijn een beleid uitgezet hadden.
Het succes in de politiek is niet altijd af te lezen in aangenomen voorstellen maar meer in het veranderen van een denkwijze.
ongeacht mijn politieke voorkeur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Inderdaad een verloren stem.

Maar je denkt na..... dat is zowiezo al iets dat PVV-ers niet doen.... Zij zeggen alleen wat ze voelen, niet wat ze denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waart dat vooroordeel over PVV-stemmers nu nog steeds rond? Voelen tegenstanders van de PVV zich nou veiliger als ze de mantra 'PVV'ers denken niet na' maar vaak genoeg herhalen? Want met feiten heeft het niet zo veel te maken. Ik zou nooit de fout maken om andersdenkenden te classificeren als dom of onnadenkend. Zéker niet als het gaat om politieke tegenstanders. Op zo'n manier kun je namelijk heel onaangenaam verrast worden, nog afgezien van het feit dat ik het een heel onaangename manier vind om andersdenkenden buitenspel te proberen te zetten. Met argumenten vertelen waarom ik het niet met de ander eens ben, is meer mijn stijl. Maar ach, wat weet ik ervan, ik ben maar een onnadenkende PVV-stemmer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@lampje: kijk zo ken ik de pvv-ers weer:) gewoon schelden en roepen, als het maar geluid maakt, maakt niet uit wat. @suzyQ: Je hebt bij deze mijn ongelijk bewezen. Je voert een helder betoog, en ik ben het nog met je eens ook.
Nou maakt 1 zwaluw nog geen zomer, dus ik hoop dat je het voor elkaar krijgt nog veel meer pvv-ers zover te krijgen dat ze gaan nadenken. Dan lost het probleem zich vanzelf op. Qua logica dan nog een uitdaging voor je: vertel me de onderbouwing om gewoon ALLE moslims te ridiculiseren. Dus niet tegen de *individuen* die criminele, of de terroristische actie plegen (wie is daar niet tegen?) maar gewoon continu ALLE moslims bashen, zodat ze vanzelf in de verdediging schieten en zich inderdaad tegen de hier bestaande maatschappelijke orde keren. Vertel me die logica....
Tsja, als oppositie partij is het sowieso lastig om een voorstel door te drukken. Daarom is het geen verloren stem; Dan zou je alleen op de regering parijen moeten stemmen. Doordat een partij, in dit geval de PVV, voorstellen inbrengt, stemt. vragen stelt enz. kunnen ze hun standpunt innemen en verdedigen en daardoor uiteindelijk de stem van PVV-kiezer laten horen.