Wat is er leuk aan 'streetbeans'?

Behalve dat je ze kunt sparen...
Ik kreeg er een paar bij de boodschappen.
Wat kun je er nou verder mee??

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb geprobeerd ze over de vloer te laten lopen, maar dat doen ze niet.
(als kinderen maakten we vroeger een hulsje van zilverpapier, waar we een kogellagertje indeden. Die zelfgemaakte dingen liepen dus WEL na een zetje uit zichzelf weg. Maar deze dingen....vergeet het maar)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt er een spelletje mee doen en zo andere streetbeans winnen. (je moet er 3 richting een punt gooien, diegene die er het dichtste bij is, krijgt er 1 van de rest, geloof ik) Je kunt ze heel leuk ergens af laten "rollen" omdat er een gewicht in zit dat zich verplaatst. Ruilen met andere kinderen zodat je ze allemaal hebt. Opscheppen over hoeveel je er hebt. Verkopen.

Geen flauw idee :P Mijn kleine broertje en zusje zijn verzot op die dingen, maar ikzelf vind er weinig aan... Ik denk dat je kind moet zijn om dit goed te snappen ;)

Onze honden vinden ze geweldig, maar waarom, dat krijg ik er niet echt duidelijk uit :)

Kinderen vinden het natuurlijk geweldig om de verzameling er van compleet te krijgen, te ruilen met vriendjes, krijg ik net die ene die ik nog moet te pakken en je kan er spelletjes mee doen. Zie de website voor uitleg. http://www.plus.nl/streetbeanz/

Ze zijn leuk om van een knikkerbaan af te laten rollen, omdat ze grappige bewegingen maken.

Wat er leuk aan is geen idee, wat wel leuk is om ongeacht waar je weet ik veel wat aan beestjes, zegels of andere spaardingen krijgt ze altijd te accepeteren! De airmiles gaan naar het goede doel (in mijn geval stiching AAP), de diverse benzinezegels naar mijn zwager, de koffiepunten naar mijn moeder etc etc Toegevoegd na 45 seconden: vergat even de kinderen bij de kassa van de C1000, AH etc