Waarom willen er zo veel mensen veel geld verdienen zonder en ook maar een kleine moeite voor te doen?

Het is toch normaal dat je om veel te verdienen veel moet werken , maar toch komen er elke dag vragen voorbij hoe mensen veel kunnen verdienen zonder te werken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat het wel lekker makkelijk zou zijn. Als jij ergens een baantje kunt vinden waar je net zoveel verdient als nu waarvoor je slechts 1 keer per jaar een kort document moet doorlezen zou je ook geen nee zeggen. Je hebt dan geld en tijd om leuke dingen te doen en ook als je wilt blijven werken kan dat. Er was pas een onderzoek waarin stond dat geld (tot 58.000 dollar) gelukkig maakt. Dus iedereen die daaronder zit is wel geinteresseerd in een echte manier om makkelijk geld te verdienen. Natuurlijk is dat (bijna) niet te vinden, maar wat is er mis mee dat toch te proberen?

Natuurlijk is het heel normaal om hard te werken om veel geld te hebben, maar het minstens net zo normaal veel geld te willen hebben zonder er iets voor te hoeven doen. Iedereen wil toch wel een keertje die staatsloterij winnen?

Dat komt omdat de vragenstellers in de veronderstellig verkeren dat de mensen (waaronder ik ) die hier uren achter de PC zitten allemaal hun schaapjes op het droge hebben. En het geheim ,hoe, willen ze graag van ons te weten komen.

die zijn liever lui dan moe.. willen alles...behalve werken.. ja en er moet toch brood op de plank komen

Tsja, het is nou eenmaal makkelijk als er geld uit de kraan zou komen in plaats van dat je er tot 7 uur 's avonds voor moet werken. Mensen (de meeste dan) zouden liever het eerste doen, zodat ze veel vrije tijd hebben en 'leuke'dingen kunnen doen, i.p.v. noodgedwongen naar je werk te gaan.

Geen idee waarom mensen dat willen, het is toch heerlijk om na een dag werken lekker bij te komen. Ik werk bijna mijn hele leven al en had al een bijbaantje vanaf mijn 9de jaar. In een winkel van ca. 30m. lang elke woensdag middag stofzuigen. Ik heb nog nooit een hekel aan werken gehad maar wel een hekel aan stilzitten.

Ik denk omdat die vragenstellers vaak op zondag zijn geboren. Doorgaans wordt op deze dag niet gewerkt......

Volgens mij komt dat doordat ze het verschil tussen realiteit en fictie niet kennen.

Simpel, Wie wilt er nou niet slapen rijk worden? ergens voor werken, betekent er moeite voor doen, Het is als een soort jezelf een beetje belasten, ergens energie in stoppen.