Ik wil een aangetekende brief versturen maar enkel het adres van de persoon is mij bekend. Is het nodig om de naam te weten of kan ik het zo sturen ?

In België.

13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het doel van aangetekend verturen is juist dat de gene waarvoor de brief bedoeld is tekend voor ontvangst
ronron1212
13 jaar geleden
kijk hier maar even
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bedoeling is juist dat er zekerheid is dat de geadresseerde de post heeft ontvangen.
Je zou kunnen sturen naar de Hoofdbewoner van het adres. Proberen kan altijd.