Wat voor omgeving staat het meest in contrast met gelovige zakenmannen?

Dit is geen raadsel; ik zoek het grootste bestaande contrast waar gelovige zakenmannen in terecht kunnen komen (voor een tekening).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De eigenaar van Seats & Sofa's die op zondag een mega-aanbod krijgt van een multinational, die hij echt niet kan weigeren!

Seats & Sofa's is namelijk zeer christelijk bedrijf, wat nooit en te nimmer op zondag geopend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Voor in de kerk zitten de grootste boeven, dus ook zakenlui. Achter in de kerk de verliezers.Denk aan malle babbe van rob de nijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het zwaar overtrokken mag zijn:
Op zondag in de kerk een deal moeten sluiten met een satanist die daarvoor een baby wil offeren (gesteld dat de gelovige zakenman zelf geen satanist is en het hier geloof in god betreft).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk heel simpel en deal sluiten in een bordeel
13 jaar geleden
Het ligt er maar aan wat ze geloven en hoe ze dat toepassen.
Het eerste dat in me opkwam, was een bordeel, maar ja, als daar deals te sluiten zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bordeel, koffieshop, disco,WK finale
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zakelijk diner met live-muziek en pikante dames die aan de tafeltjes behulpzaam zijn.

Het contrast: zakendoen op topniveau in een sfeer waar een gelovig iemand helemaal niet thuishoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De satanskerk misschien......