Wat moet ik doen ?

Ik heb films geleend en ga zo een film marathon houden, nu ben ik bang om in slaap te vallen, maar die films moeten morgen terug. Zeker 5 die ik moet zien.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je per se de films wil zien (herkenbaar patroon), zou ik de kamer goed verlichten, dit houd je wakker. Na elke film kort een rondje lopen, eventueel buiten. Frisse lucht en beweging maken je wakkerder en alerter, zo kun je nog meer van de films volgen ook! Geluid lekker hard, als je de buren dat aan kunt doen. Werken bij mij beter dan koffie, cola, Red Bull enzo. Nog een tip: kijk niet alleen, is gezelliger en je kan elkaar wakker houden.

De wekker zetten

Een zak coke halen.

Red Bull!

Morgen de huur van de films verlengen. Of snel naar de tankstation en een aantal blikken red bull halen. Of gewoon een andere keer de films bekijken. Ik neem aan dat er niet een mannetje morgen avond aan belt en gaat controleren of je de films hebt bekeken. De films verhuren ze volgende week ook wel.

Ritalin! Om de 4 uur een pilletje..

Kopiëren en op tijd naar bed.

wat je moet doen? het idee uit je hoofd zetten dat je ze alle vijf moet zien. je raakt compleet gaar en je neemt niets meer op. beter zoek je twee films uit, en kijk je geconcentreerd en met plezier. de andere films komen wel een andere keer, jammer maar helaas.

Heel veel eten!! Door eten blijf je wakker! (weet ik uit eigen ervaring, heb al heel wat nachtjes doorgehaald)

Je moet niks, ga lekker slapen, breng de films morgen terug en leen ze later nog eens. Heb je nog iets om naar uit te zien. Halfgaar een film kijken is toch niks.

Je moet je verwachtingen bijstellen en je beperkingen accepteren. Dan zal je ook meer van de film genieten.