Wat moet ik doen ?

Ik heb films geleend en ga zo een film marathon houden, nu ben ik bang om in slaap te vallen, maar die films moeten morgen terug. Zeker 5 die ik moet zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ging als volgt, film 1 na 15 minuten kijken maar afgezet, die was niets aan. film 2 ongeveer hetzelfde, film 3 begon ongeloofwaardig, film 4 ook snel afgezet en film 5 had knipperend beeld.

Het beste antwoord

Als je per se de films wil zien (herkenbaar patroon), zou ik de kamer goed verlichten, dit houd je wakker. Na elke film kort een rondje lopen, eventueel buiten. Frisse lucht en beweging maken je wakkerder en alerter, zo kun je nog meer van de films volgen ook!
Geluid lekker hard, als je de buren dat aan kunt doen.

Werken bij mij beter dan koffie, cola, Red Bull enzo.

Nog een tip: kijk niet alleen, is gezelliger en je kan elkaar wakker houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

De wekker zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap de min niet, plusje ter compensatie want dit lijkt mij de perfecte oplossing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op hoelaat ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou op een tijdstip waarop je het nog net gaat halen om je films op tijd terug te brengen.
Een zak coke halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drugs 'r BAD!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar daar ging de vraag niet over.
Bovendien is het maar een grapje.
Niet zo betweterig doen hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van mijn vraag dan ? ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha..een zak coke..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Morgen de huur van de films verlengen. Of snel naar de tankstation en een aantal blikken red bull halen.
Of gewoon een andere keer de films bekijken. Ik neem aan dat er niet een mannetje morgen avond aan belt en gaat controleren of je de films hebt bekeken. De films verhuren ze volgende week ook wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ritalin! Om de 4 uur een pilletje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kopiëren en op tijd naar bed.
13 jaar geleden
wat je moet doen?
het idee uit je hoofd zetten dat je ze alle vijf moet zien.
je raakt compleet gaar en je neemt niets meer op.
beter zoek je twee films uit, en kijk je geconcentreerd en met plezier.
de andere films komen wel een andere keer, jammer maar helaas.
Rieneke1
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ik heb regelmatig van die marathonzittingen gehouden, en ben nu idd ouder en wijzer ;p
je krijgt vierkante ogen en je neemt niets meer op na de 2e of 3e film.
maar kwaad kan het niet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat was niet de vraag....
Hij MOET ze allemaal zien zei hij
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, van zichzelf ;)
die mening kan je bijstellen toch?
Heel veel eten!! Door eten blijf je wakker! (weet ik uit eigen ervaring, heb al heel wat nachtjes doorgehaald)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet niks, ga lekker slapen, breng de films morgen terug en leen ze later nog eens. Heb je nog iets om naar uit te zien.
Halfgaar een film kijken is toch niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je verwachtingen bijstellen en je beperkingen accepteren. Dan zal je ook meer van de film genieten.