Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke betekenis heeft het als overleden personen ( familieleden ) een 'rol' spelen in jouw droom ?

In mijn geval betreft het een droom over mijn al lang geleden overleden oma ( 35 jaar geleden ) en een overleden oom ( al 12 jaar geleden overleden ).
De droom heeft als rode draad dat mijn oma die weet dat ze bijna dood zal gaan nog even naar een ander land gaat. Mijn oom zegt dat hij vervoer zal regelen zodat ik mijn oma nog kan bezoeken voor haar dood.
( een detail is dat ik in het verleden niet een echte band met beide familieleden heb gehad ).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aangezien dromen een verwerkingsproces kunnen zijn en ik rekening houd met je 'detail' zou het misschien kunnen dat je in je onderbewuste misschien wel een band wou hebben met die mensen. Of misschien in je onderbewuste nog onbeantwoorde 'vragen' hebt over die twee personen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Of iets meer fantastisch, voor de mensen die erin geloven. Misschien hebben zij nog niet alles verwerkt en willen ze je nog iets meegeven vooralleer ze kunnen rusten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat betekend gewoon dat jou oma bij jou is .
En die droom is dat jou oma toen is overleden eerst bij andere familieleden is geweest en toen naar jou is gegaan .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het positief is? ik heb er akelige dromen over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding