Welke bekende Nederlanders zijn er door een ongeval om het leven gekomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag!

Het beste antwoord

Stan Storimans cameraman stierf in 2008 in Georgie door granaatscherven tijdens n bombardement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ernst Paul Hasselbach is tijdens de opnames van zijn programma 71 Graden Noord samen met een Belgische collega tijdens een ongeluk met een sneeuwscooter omgekomen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Hij is niet tijdens een sneeuwscooter-ongeluk omgekomen, maar tijdens een auto-ongeluk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
~jumping~ Jack Middelburg! google maar op zijn naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ferdy E., de ontvoerder en moordenaar van Gerrit Jan Heijn, is verongelukt. Hij werd op de fiets aangereden door een graafmachine, nadat hij had verzuimd voorrang te verlenen. Hij overleed kort na aankomst in een ziekenhuis.
Amadea
13 jaar geleden
Rob Slotemaker van de gelijknamige antislipschool in Zandvoort. Rob verongelukt op 16 september 1979 in het harnas tijdens een race op Circuit Park Zandvoort
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Barcelnonaman;

Chris Götte, voormallig drummer van Blöf, is in 2001 bij een motorongeluk om het leven gekomen.

Toegevoegd na 8 minuten:
'Barcelnonaman' -> 'Barcelonaman'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sportverslaggever Theo Koomen. Hij overleed op weg naar huis nadat hij op 4 april 1984 op de radio verslag had gedaan van de wedstrijd FC Twente - MVV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maarten van Traa, politicus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze Nederlandse betaald voetbalspelers zijn allemaal omgekomen tijdens de SLM-vliegramp op 7 juni 1989 in Suriname:
* Ruud Degenaar (Heracles Almelo)
* Lloyd Doesburg (Ajax)
* Steve van Dorpel (FC Volendam)
* Wendel Fräser (RBC)
* Frits Goodings (FC Wageningen)
* Virgall Joemankhan (Cercle Brugge)
* Andro Knel (NAC)
* Ruben Kogeldans (Willem II)
* Ortwin Linger (HFC Haarlem)
* Fred Patrick (PEC Zwolle)
* Andy Scharmin (FC Twente)
* Elfried Veldman (De Graafschap)
* Florian Vijent (Telstar)
* Nick Stienstra (RCH - coach)