Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik voorkomen als degen die criminele mens is?

In mijn buurt zijn er veel criminelen. Zelf ben ik ook criminelen. Dit is maar een klein. Maar al wil ik wel loslaten bij criminele groep. Door geen criminele mens heb ik al een mooie leven en een grote stap waar ik bij wil ontwikkelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
501
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk "hoe voor kom ik dat ik crimineel wordt" Als dit je vraag is, zoek goede vrinden die zich gedragen, blijf van de wiet af ook als dit is om je vogels te voeren. En zorg dat je op school, resultaten boekt. Het leren van Nederlands kan daar bij helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha die laatste zin klopt helemaal:)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door je te richten op een doel en je oude leven achter je te laten. Niet meer of minder..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ga je met iets anders bezig houden. Richt je bijvoorbeeld op muziek, sport of dansen. Als je je daar intensief mee bezig gaat houden heb je geen tijd meer voor criminaliteit en wordt je leven ook veel leuker. De eerste stap heb je al gezet door hier je vraag te stellen. Nu zo verder man, succes!
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ga je met iets ander bezighouden, iets wat je binnenshuis houdt zodat je niet in aanraking hoeft te komen met je oude maatjes. Gezien jouw manier van schrijven is een cursus Nederlands misschien een goed idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult er in de eerste plaats voor moeten zorgen dat je je oude maten niet meer tegenkomt, hoe moeilijk dat ook kan zijn. Misschien kun je nieuwe vrienden maken op een sportclub waar zij niet komen.
Je hebt in ieder geval mensen nodig die je willen steunen, kijk of er mensen zijn die je ooit bent tegengekomen (een onderwijzer van vroeger of iets dergelijks) waar je mee zou kunnen praten.
Het zal niet gemakkelijk zijn maar als je wilt is er een weg; veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar mijn mening eerst maar even helemaal geen vrienden aanhalen, ook geen nieuwe.
Werk eerst aan jezelf.
Pas als jij jezelf hebt ontwikkeld, een beter mens bent geworden, kun je investeren in een ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding