Wat is op dit moment (ongeveer) de prijs van koper, rvs, en gewoon oudijzer ?

Ik heb van mijn opa een doos vol oud ijzer, koper en rvs etc gekregen, dit wil ik wegbrengen om zo wat geld erbij te krijgen, weet iemand de prijzen ongeveer ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

koper is +/- 2 euro / kilo ijzer +/- 200 euro / ton rvs weet ik niet op mijn werk krijg je er een sate tje voor bij de BBQ Toegevoegd na 1 minuut: dan heb ik het ook over schoon koper

In Nederland mag je vaak blij zijn als je het gratis mag storten, maar als het echt veel is kun je er bij de oudijzerboer nog wel eens wat voor vangen. Wij hebben heel recent een klein partijtje oud ijzer weggebracht en dat bracht voor een kilo of twintig ongeveer 5 euro op - tot onze verrassing, want we wouden het gewoon storten :lol:. Toegevoegd na 1 minuut: Schoon koper levert overigens nog het meest op, dus gescheiden wegbrengen is wel verstandig.

Als je rood koper ,of geel koper hebt dus messing daar zit nog wat verschil in. Maar voor rood koper mag je rekenen op 2,50 a 3,00 euro per kilo. Gewoon even rondbellen,want de prijzen kunnen per dag verschillen,en de ene betaald beter dan de andere.