Wat is op dit moment (ongeveer) de prijs van koper, rvs, en gewoon oudijzer ?

Ik heb van mijn opa een doos vol oud ijzer, koper en rvs etc gekregen, dit wil ik wegbrengen om zo wat geld erbij te krijgen, weet iemand de prijzen ongeveer ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

koper is +/- 2 euro / kilo
ijzer +/- 200 euro / ton
rvs weet ik niet

op mijn werk krijg je er een sate tje voor bij de BBQ

Toegevoegd na 1 minuut:
dan heb ik het ook over schoon koper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, prijzen klopten redelijk ja (:

Andere antwoorden (2)

In Nederland mag je vaak blij zijn als je het gratis mag storten, maar als het echt veel is kun je er bij de oudijzerboer nog wel eens wat voor vangen.
Wij hebben heel recent een klein partijtje oud ijzer weggebracht en dat bracht voor een kilo of twintig ongeveer 5 euro op - tot onze verrassing, want we wouden het gewoon storten :lol:.

Toegevoegd na 1 minuut:
Schoon koper levert overigens nog het meest op, dus gescheiden wegbrengen is wel verstandig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je rood koper ,of geel koper hebt dus messing daar zit nog wat verschil in.
Maar voor rood koper mag je rekenen op 2,50 a 3,00 euro per kilo.
Gewoon even rondbellen,want de prijzen kunnen per dag verschillen,en de ene betaald beter dan de andere.