Ik heb een pakketje ontvangen van de TNT met een kaart dat ik porto bij moet betalen. Maar er zat genoeg porto op. Wat moet ik doen?

Ik heb het nagewogen, er zat genoeg porto op, zelfs 12 cent teveel!!! Wat moet ik doen?
Als ik niet reageer, bezorgen ze dan een volgende keer zo'n zending wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ALs je niet betaald krijg je een herinnering en als je deze herinnering niet betaald zullen ze niks meer doen. Ze kunnen je namelijk niet verplichten voor iets te betalen waar je zelf niets aan kan doen. Plus bedrag dat je moet betalen zal zo minimaal zijn dat het hun meer kost als ze herinneringen blijven sturen. Heb dit al paar x mee gemaakt en NOOIT betaald. Maar als er zelfs te veel op zat en je voelt je er niet goed bij, ga even langs postkantoor. Kijken of je die 12ct terug kan krijgen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

even bellen met de tnt klantenservice

Toegevoegd na 57 seconden:
Particuliere klanten. via online formulier. telefoon: 058 233 3333. postadres: TNT Post Klantenservice Postbus 99180 8900 NA Leeuwarden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon niets doen. Volgende keer bezorgen ze gewoon. Ze hebben heus geen zwarte lijst voor ""te weinig betalers"". Je zou de kaart terug kunnen sturen met je opmerking over voldoende betaald erop. (eventueel). Overal kunnen vergissingen voor komen.