meteologie

wanneer je meteologie gestudeerd hebt, welke beroepen kun je dan nog meer uitoefenen behalve weerman\vrouw op tv of radio?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Meteorologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeps! thnx :)

Het beste antwoord

Je kunt bij het KNMI gaan werken als weerdeskundige, en meewerken aan klimaatberekeningen, weersvoorspellingen voor grotere perioden, voor de luchtvaart, voor de landbouw en wetenschappelijk onderzoek doen naar atmosfeer, klimaat en weer. Om er maar eens een paar te noemen.

Meteorologie/klimatologie is hartstikke leuk en nuttig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook onderzoek doen naar het weer van de toekomst..., nieuwe natuurverschijnselen, het weer op andere planeten onderzoeken, net zoals de grote rode vlek op Jupiter