Orka Morgan zit in het Dolfinarium. Kun je hem bezoeken?

Kun je Morgan bezoeken. Ik wil altijd nog eens een orka zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, je kunt haar niet bezoeken. Het is de bedoeling het dier na verloop van tijd weer uit te zetten in zee en dan mag ze niet te veel aan mensen gewend zijn geraakt. Alleen de verzorgers mogen erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De orka is nu geplaatst in een bassin
gesloten van al het publiek.
Dolfinarium zal zeker meer bezoekers gaan trekken als de Orka te bezichtigen is, maar dat is voorlopig dus nog niet het geval