Tankini in het zwembad

is een tankini alleen bedoeld voor op het strand of ook om het water mee in te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is een Tankini, precies voor iets, en wat is het verschil met een badpak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tankini is een bikini met een langer bovenstuk. Eigenlijk een soort badpak, maar dan met twee losse delen.

Het beste antwoord

Je kunt er gewoon mee zwemmen hoor, doe ik ook ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zie geen reden waarom je er niet mee het water in zou kunnen gaan. Dus gewoon doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er gerust ook mee zwemmen, er bestaan zelfs varianten van waarmee je aan een triathlon zou kunnen deelnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan je er mee zwemmen, het is een tweedelig badpak.
Je hebt zelfs nu van die zwemjurkjes, deze zijn ook om mee te zwemmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je kunt er gewoon het water mee in! Het is zwemkleding.