Waarom nemen donkere medemensen geen witte tattoo's ?

Je ziet bijv. die donkere voetballers op het wk met de zelfde kleur tattoo (zeg maar even donker groen ofzo) als bij de blanke medemens.
Je moet er wel heel lang naar kijken wil je ontwaren wat er nu precies getattooeerd is. terwijl bij blanken mensen het contrast meestal goed zichtbaar is.
Bestaan er soms geen witte ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze bestaan die witte en het is een nieuwe trend, misschien zien we ze wel vaak in de toekomst.

Toegevoegd na 53 seconden:
Zag net dat het al vanaf 2008 is.