Vanaf 18 jaar.. Wel een geldig legitimatie meenemen ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik wel stom voor jongeren van 12 tot 18 jaar want meeste worden al op hun 13 ontmaagd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En al zou het zo zijn heb je op zo'n jonge leeftijd niets te zoeken in een sexshop. Alles op zijn tijd.
Zoals al aangegeven; 18 jaar. In de 'betere' sexshops wordt hier goed op gelet. Zorg er dus voor dat je aan kan tonen dat je 18 jaar of ouder bent.

Toegevoegd na 11 uur:
Trouwens als 11-12 jarige heb je daar niets te zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Betere"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof me, ik heb ranzige sexshops gezien waar ik de neus voor dichthield. We zijn daar op de Wallen eens met een paar mensen binnengeweest uit nieuwsgierigheid. En een poos geleden ben ik in een 'erotische' winkel geweest omdat ik leuke lingerie zag hangen. Er is echt een verschil. Maar het blijft relatief en ik snap je reactie volkomen.