Waarom staan er logo's op drugspakketten?

Soms zie je een Fendi logo en andere keer een andere logo.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
LeonardN
3 jaar geleden
Waar zie je dat?!
Pieterke
3 jaar geleden
Ik zie nooit drugspakketten.......
Griffin
3 jaar geleden
@LeonardN: Bij misdaad series waarin een grote drugvangst is gedaan, die logo's die OP bedoelt zijn denk ik deze: https://external-preview.redd.it/DuIqnRypDeZrMRvYCYEPhCdMXX9bo_nOCrtTz0ubBGE.jpg?auto=webp&s=7c0dfae01a6bcc48326c2beb3194a663291ce594

Antwoorden (2)

Er worden logo's op drugspakketten gezet, om koeriers, postbestellers e.d. te misleiden, zo dat zij denken met legale poststukken te doen te hebben.
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
HansKazan bedoelt meer de markering op een kilo coke, of andere drugs in grootverpakking... dat is dan iets van een schorpioen, of een slang, of spin.
Om kwaliteit te kunnen onderscheiden in een schimmige drugswereld maken drugbendes gebruik van "kwaliteit' zegels zodat in de downstream distributie een onderscheid kan worden gemaakt in wie de drugs heeft geproduceerd en waar het vandaan gekomen is.
Plaatje bij antwoord