Stel : je bent top 5 - miljardair in euro's en je hebt een luxe yacht voor 40 personen: wie nodig je uit voor één week?

Van 1 persoon tot 40 personen kun je uitnodigen. De trip gaat discreet rond de eilanden corsica en sardinië. het is geen zakenreis maar je wil gewoon de mensen uitnodigen die je boeiend vindt.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Barrack Obama, Nelson Mandela, Johan Cruijff, Rabijn Soetendorp, mijn gezin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als miljardair bepaal ik om te beginnen zelf wel waar ik mijn trip zal laten plaatsvinden. Wie ik zou uitnodigen? Een paar wereldberoemde, mooie en goede zangeressen en zangers waarschijnlijk en een stel familieleden, vrienden en vriendinnen die zo'n cruise en privéconcerten kunnen waarderen.
Antoni
15 jaar geleden
40 mooie/slimme ongetrouwde dames. Alleen... Die ken ik helaas niet ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat klinkt als de hemel, 40 maagden dus:)
Maar serieus, gewoon enkele goede vrienden/vriendinnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jou, me beste vriend, me vader, me moeder, barrack obama.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou dan lekker dan die jacht verkopen en een mooi zeiljacht kopen. En dan met enkele vrienden gaan zeilen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou alleen maar vrienden en familie uitnodigen. En wat personeel voor het eten en vermaak.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
allemaal mensen uit mijn persoonlijke kringen die jij hoogst waarschijnlijk niet kent