Wat kan ik doen met oude handdoeken?

Bij mijn massagepraktijk maak ik gebruik van handdoeken maar het wil nog eens voorkomen dat er olie in komt en dat er olievlekken te zien zijn na het wassen. Ik vind het dan al een stuk minder presentatief en zou de handdoeken eigenlijk wel nuttig willen besteden. Wie kent een organisatie die de handdoeken goed kan gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

1)Pasgetrouwd stel in de buurt? (jonge mensen hebben NOOIT ouwe lappen.) Ik heb eens (naast het formele kado) een tas oude handdoeken gegeven aan een pasgetrouwd paar. Toen ze de babykamer in orde maakten, is de helft opgegaan aan schilder/terpentijndoeken! 2) geschikt als dweilen. 3) geschikt voor dieren. 4) knip er vaatdoeken van. 5) gebruiken bij het verven van haren. 6) grote gezinnen. (daar kijkt men niet zo nauw vaak! Elke handdoek is er een .) 7. Vragen of de patient belang bij de doek heeft. Die weet waar de vlek door komt.. Tenslotte: koop handdoeken in een kleur waar vettige vlekken niet opvallen. Loodgrijs? Drukke patronen? Zwart? Uiteindelijk zijn gewassen doeken schoon en bij herhaling te gebruiken.

Ik weet niet welk deel van het land je woont maar www.kattendorp.nl is er altijd erg blij mee. Zij vangen niet herplaatsbare en verwilderde katten op. Geweldige organisatie. Heb er zelf ook al eens stapel heen gebracht. (Zit in Harfsen Gelderland)