Wat kan ik afleiden van getallen en romeinse cijfers op een legerkist?

Erfstuk, een kist voor een militair die naar Ned. indie zou gaan, rond 1947.

3 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
https://wo2forum.nl/viewtopic.php?t=10008
Klein hulpje.
Heb je geen fotootje?
Groet.
pinnetje
3 jaar geleden
Dank Simonsdochter. Ik zoek verder via de link die je me stuurde.

Antwoorden (1)

Aan de getallen, Romeinse cijfers en letters kun je afleiden bij welk legeronderdeel de eigenaar van deze kist diende, of dat er mogelijk munitie in gezeten heeft.
3 jaar geleden
pinnetje
3 jaar geleden
weet je ook waar ik dat kan verifiëren?
ronron1212
3 jaar geleden
@jc54 link hierover nog nooit van gehoord.