bestelling geplaatst, verkeerde levering, fout leverancier. wat kan ik doen?
Ik heb afgelopen wk een mooi dressoir gezien in een winkel, echter de prijs vond ik te hoog. Eenmaal thuis, heb ik rond gekeken op inet maar kwam deze kast nergens anders tegen. Ik heb toen de winkel gemaild, in de webshop op de site het art.nr.opgezocht, deze erbij vermeld, en in de mail gevraagd of er nog over de prijs onderhandeld kon worden. Dat kon. Na enig heen en weer gemail, kwamen we tot een prijs. Vanmorgen werd ik gebeld, wanneer het geleverd kon worden, en dat kon gelijk vanmiddag. De chauffeur helpt mee sjouwen, haalt eenmaal binnen het karton eraf, is het een 3 deurs ipv een 4 deurs, dus ik meld mijn bevindig, check mijn mail voor de zekerheid nog eens, check t art nr op de site. Chauffeur belt met zijn baas, de man met wie ik dus ook mailde, blijkt er een fout op de website te staan, de 4 deurs kast heeft het art nr van de 3 deurs kast. Kan ik hier nog wat aan doen? Wij zijn dit overeengekomen op basis van de vermelding op hun eigen website.
Toegevoegd na 2 minuten:
Kast is weer mee terug genomen! 4 deurs werd gelijk 200 euro duurder, volgens eigenaar.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.