Boston opent grootste applestore. Dat is het kopje maar in de tekst staat de grootste van de VS. (zie bron) Ik denk dat in de VS de meeste apple fans wonen dus dan denk ik ook dat daar de grootste apple stores zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tot nu toe in New York. Daar staan er twee, eentje is mega groot maar erg mooi om te beleven.

Toegevoegd na 41 seconden:
Nu Boston dus!