Hoe kan ik het adres vinden bij een geheim nummer?

Ik zoek het adres van een vriendin en omdat ze een geheim telefoonnummer heeft, staat ze niet in het telefoonboek. Hoe kan ik toch aan haar adres komen? Ze woont aan de andere kant van het land, ik weet de plaatsnaam maar de straat niet..

Toegevoegd na 11 uur:
Toevoeging nav aantal antwoorden:

Het was m'n beste vriendin toen ik jonger was, maar sinds ze verhuisd is hebben we wat minder contact buiten mail. Ik wil haar niet bellen voor haar adres omdat ik een verrassingsbezoekje wil doen. Ze heeft me vorige week gemaild dat ze een week thuis moet blijven, vandaar.

Ik zal eens op die sites zoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Heb je hier al gezocht?
http://wieowie.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kon haar niet vinden, maar het was nuttiger dan de andere antwoorden!

Andere antwoorden (4)

Je zoekt het adres van een vriendin. Mag ik dan aannemen dat je haar telefoonnummer wel hebt zodat je haar dit zelf kunt vragen?? Of middels een gemeenschappelijke vriend/kennis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien lukt het op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, maar werkt niet..
Je pakt de telefoon op en belt haar op haar geheime nummer, wat je als vriend wel hebt natuurlijk.

De andeer optie is om haar op haar hyves/facebook pagina een berichtje te sturen en te vragen of ze je het adres mailt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker wel een goede vriendin dat je haar adres en telefoonnummer niet hebt.
Weet je wel hoe ze heet?

Misschien staat ze in het geheime telefoonboek.