Waar is de aftershave 'Albatros' gebleven? Ben niet zeker over de naam.

Deze was jaren terug verkrijgbaar bij Kruitvat e.d. Het was absoluut geen topMERK maar rook heerlijk! Het flesje was donkerblauw met hierop in het wit een albatros te zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

kun je hier iets mee:
http://ziahn.com/for-men/topnews-albatross-aftershave-toner-for-men-all-skin-type-.html

Toegevoegd na 48 seconden:
het is nog wel verkrijgbaar
blijkbaar liep het bij het kruidvat niet zo goed.

Toegevoegd na 3 minuten:
de albatros staat er hier niet op..
is dit wat je bedoelt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat rook dat lekker he? ik heb er hele goede herinneringen aan maar ruik het helaas nooit meer, bijv. als iemand langs loopt jammer