Spanning omzetten in creatieve spanning?

De opdracht is dus: Spanningen herkennen als een creatieve bron en deze omzetten in creatieve spanning.

Ik snap niet wat daarmee bedoelt wordt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik denk dat ik het weet, maar ben er niet 100% zeker van dus doe maar met deze informatie wat je wil :)

tijdens spanning gaan er diverse snelle gedachten in je hoofd rond.

als je dat moet omzetten naar creatieve spanning, lijkt mij dat je de snelle gedachten wisseling gebruikt om tot een creatieve oplossing te komen.

waardoor je dus verschillende opties bedenkt voor je creatieve doeleinde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt ik had het nodig voor m'n portfolio maar ik heb em beantwoord