Waarom kun je op werk.nl niet je eigen mooie cv uploaden?

Dat is toch veel mooier en waardevoller dan de standaard vragen die ze vragen!?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Antoni
4 jaar geleden
Lang niet iedere werkzoekende is goed in staat om zelf een mooi curriculum vitae samen te stellen. Denk bijvoorbeeld aan allochtonen, laaggeletterden of digibeten. Door de hulp van de website kunnen ze dat wel (of in ieder geval beter) en krijgt iedereen gelijke(re) kansen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Maar beide opties zou toch ook kunnen?
TurfGraver
4 jaar geleden
Hierdoor is ook filteren makkelijker.
Antoni
4 jaar geleden
@Manonnetje33, je kan je cv via de website Werk.nl met een bericht sturen naar je werkcoach van het UWV. Misschien dat hij/zij je daarmee extra onder de aandacht van werkgevers kan brengen.

Antwoorden (1)

Door alle cv-vragen één voor één te beantwoorden, weet werk.nl zeker dat je geen - voor hen - essentiële informatie vergeten bent.
Je kunt in de onderdelen Werkervaring en nevenactiviteiten, Opleidingen en cursussen, Vaardigheden, competenties en interesses nog volop je eigen informatie, eventueel op een originele manier verwoord, kwijt.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt. Toch vind ik dat je beide zou moeten kunnen. Ik heb een professionele cv en had m graag geüpload..
SimonV
4 jaar geleden
Er staat niet bij dat je geen linken mag plaatsen. Je zou tot slot van je cv een link kunnen plaatsen van je eigen cv (Bijvoorbeeld uploaden naar een cloud of een site als mediafire.com).
kierkegaard47
4 jaar geleden
Het afdwingen van het standaardformaat op de site heeft misschien voor de werkgever daarnaast ook het voordeel, dat ze sneller kunnen vergelijken tussen wat grotere aantallen verschillende CV's (voor de allereerste selectie bv.) . Maar de suggestie die Simonv geeft lijkt me idd niet verkeerd.