Wat is er nog nodig om mijn brandtasjes compleet te maken?

beneden en boven heb ik bij mogelijke uitgangen in geval van brand, brandtasjes hangen.
het zijn schoudertassen die ik makkelijk om me heen kan slingeren.
de inhoud is als volgt:
wat geld.
sleutel eigen huis plus sleutel huis van goede vriend.
sigaretten plus aanstekers.
telefoonnrs vrienden en verzekeringsmaatschappij.
chipnrs katten.
medicatie voor een week,
kopie identiteitsbewijs.

wat vergeet ik nog?

Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geval van brand neem ik mee: - aansteker. Sorry ik neem je vraag heel serieus maar hier moest ik wel om lachen :-) + omdat de vraag je wel tot nadenken zet!
Rieneke1
13 jaar geleden
haha en nog wel twee :))
stel je voor dat een het niet doet!
ik overweeg trouwens ook een zakflesje booze :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn je brandtasjes van brandvertragend materiaal?

Het beste antwoord

Nummers van je bankrekening(en) en pasjes. Foto's van je katten voor het geval ze vluchten en je ze later middels publikaties met foto wilt zoeken. Reservebril. Schone zakdoek.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verzekeringspapieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij deze uitgangen; een blusdeken en, op de bovenverdieping, vluchtladders. Zorg ook dat je overal rookmelders hebt hangen. Vooral nabij de plek waar je slaapt.

In de tas zou ik ook een fleecedeken doen, vooral voor de winter, en wellicht iets houd- en eetbaars? (niet lachen; Mars of Snickers zijn daarvoor heel geschikt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij telefoonnummers hoort een (mobiele) telefoon lijkt me.
En je 5 katten natuurlijk,maar die kun je uiteraard niet in die tasjes stoppen.En wat die sigaretten en aanstekers betreft,denk je niet,dat je in geval van brand al genoeg vuur hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kopies van je foto's op een dvd of zoiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie hoor! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cindy, bedankt. Dat is echt iets om te vergeten en dat krijg je juist nooit weer terug, hoe goed je ook verzekerd bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond (en vind) het al een drama toen 2 a 3 jaar foto's van mijn computer verdwenen waren.. :-( dus idd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ouders hebben ooit een brand meegemaakt en ik heb nooit een trouwfoto van ze kunnen zien, ook geen baby foto's van mijn oudste broers en zussen, daarom weet ik hoe belangrijk foto's zijn.
Ik zou er kopieën van de paspoorten van je katten bij doen vanwege het vaccinatieoverzicht, en wat foto's van de katten. Als ze bij brand het huis uit vluchten, kun je ze wel eens kwijtraken en die foto's nodig hebt om briefjes in de buurt op te hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou alle gegevens in een e mail naar mezelf sturen, inclusief medicatie voorschriften etc, kopieën van verzekeringsbewijzen, namen + tel van artsen, id enzovoorts. Stel dat je niet thuis bent, heb je in ieder geval alle gegevens online staan. Eventueel een kopie naar een familielid, goede vriend.

Zo heb ik ook alles en van mijn ouders, in geval van nood, mailtje openen en daar zijn alle gegevens.