Hoe komt het dat met voetbal alle mensen die altijd klagen en het zo slecht heben ineens miljoenen weg gooie aan al die oranje romel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat die mensen zeggen: ""we mogen toch wel iets hebben!"". En zich onder dat motto laten manipuleren door de alcoholindustrie. Want geen voetbalfeest zonder bakken Bier.!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was vanochtend bij de supermarkt, en inderdaad: er werden weer heel wat kratten buitengereden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt ik ben dus niet de enige die niet kortzigtig is

Andere antwoorden (2)

Omdat ze erbij willen horen

Toegevoegd na 3 minuten:
Mensen hebben een kudde gedrag als de een het doet moet de ander het ook doen.
Dat geld ook voor spullen kopen als de een een nieuwe tv koopt wil de ander ook een nieuwe tv
Ik heb zelf eens mijn tegels met de hogedrukspuit afgespoten en de dagen erna ging heel de buurt de tegels afspuiten met een hogedrukspuit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent een trendsetter!
Tsja, blijkbaar liggen de prioriteiten van die mensen bij het oranje-gevoel.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik me wel vaker afvraag waarom mensen die het financieel moeilijk hebben vaak erg geld-verslindende dingen doen.