Ik heb een post verzonden bij een postnl kantoor en ik heb een rekening gekregen van onderfrankering ben ik verplicht dit te betalen?

terwijl de medewerkster voor mij gewogen hebt. De vrouw die het product van mij kocht was ook nog een oplichster die niet betaald heeft voor de postkosten, terwijl ze me beloofd had. Ik voel me echt heel rot dat ik ook nog eens die portokosten moet betalen plus de administratie kosten terwijl de medewerkster van postnl alles netjes had afgewogen en de postzegel heeft opgeplakt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb je het verstuurd voor dat je betaald kreeg?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou mij wel iets meer dan alleen maar rot voelen. Ik zou mij flink g.......d voelen.
Aanvullende portokosten en administratie kosten. De kaart snel naar de PostNL frankeerwinkel brengen. Als het moet zelfs een bonnetje van afgifte vragen..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Theo15,
Ik had de ontvangster gevraagd om verzendkosten op tijd te betalen en ze had mij dat beloofd maar uiteindelijk niet gedaan en mij zelfs geblokkeerd op facebook
TurfGraver
7 jaar geleden
Er is te weinig port op het pakketje geplakt door de postnl medewerker EN je had afgesproken dat de ontvanger de verzendkosten zou betalen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja er is te weinig port betaald door medewerkster van post nl en de ontvanger zou mij de verzendkosten overmaken nadat ik em gestuurd had
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jij moet betalen niet de medewerkster. Dat ze te weinig heeft gevraagd is heel vreemd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja sorry dat bedoelde ik de medewerkster had mij 6.95 gevraagd en dat had ik betaald en ze had ook de postzegel geplakt en nou blijkt het dat het niet klopt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het rare is dat er ook op de site vermeld is dat het sturen van een pakket 6.95 kost dus ik snap niet waarom het te weinig is, volgens mij is het niet de fout van de medewerkster maar postnl

Antwoorden (1)

Als u de portokosten niet wilt betalen, dan kunt u het volgende doen:
de portokaart weigeren.
Verwijder de sticker met uw adresgegevens van de portokaart
Zet een kruis door uw adres op de post
Schrijf ‘Geweigerd’ op de portokaart
Schrijf hier het adres op waar u het pakket hebt afgegeven en dat een medewerkster van PostNL voor de frankering heeft gezorgd.
Doe de portokaart in de brievenbus of lever deze portokaart in bij de PostNL medewerkster.

Succes
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hoe kan ik een kruis zetten door mijn adres als de post al ontvangen is door de ontvangster?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
of bedoelt u de portokaart? Maar daar staat mijn adres alleen op de sticker.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Door het adres dat op de factuur/portokaart staat. Dat gaat toch per portokaart?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
er is een sticker geplakt op de portokaart en alleen daar staat mijn adres op, dus als de sticker af is gehaald kan ik mijn adres niet meer doorstrepen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dan laat je de sticker zitten en schrapt daar je adres op door. Soms wordt het adres tweemaal vermeld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ok dankjewel :)